Bröllopssäsongen invigdes igår..

..och det gjordes även min nya kamera som jag bara ÄLSKAR! En Nikon D800 blev det och med mitt fasta 500/1,4 skapades magi och jag har otroligt mycket roligt material at gå igenom inför bildvisningen.
 
Har en rolig bild som visar en BTS bild som brudgummen tog. Där ser man min assistent, mig och bruden som jag fotar. Jag vade älskat om man kunde tagit kortet även bakom brudgummen, haha det hade varit en BTS det. Tills dess bjuder jag bara på en sneek peak som är tagen direkt ifrån kameran då jag ej hunnit gallrat igenom mina bilder men denna fastnade jag för direkt, enda tills jag såg bilden jag fick på ringarna, den blev nog favoriten på detaljbilderna och kommer hamna på min detaljvägg i studion sen.
 
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se