Nu är semestern slut..

..och sambon börjar jobba. Jag har även min första arbetsdag på SSF så det ska bli spännande. Ska fotografera personalporträtt i Västerås sen blir det modellfotigrafering till kvällen med an av de modeller jag samarbetar med.

Jag har iallafall även om jag jobbat en hel del haft en underbar semester med barnen och min odåga såklart. Tösen fick åka båt till Finland och träffa lilla My så hennes semester var gjord och sonen började gå ordentligt. Det kan inte bli bättre.

Så nu upp och hoppa och beställa lite touchplattor till studion innan det bär av.

Fint att jag lyckades få med min glada sambo i bakgrunden på bilden med dotra, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se