Ta vara på tiden som nyfödd..

Sitter och kikar på mina minisar och tänker hur länge sen de var såhär små. Man tänker att man alltid skall minnas den tiden men de växer så fort och en småbarnsförälder är oftast så stressad så man missar nästan den tiden helt.

Ibland önskar jag att jag hade börjat fotografera innan min dotter var född, nu är hon fyra år och jag minns knappt hur liten hon var och önskar jag hade fler bilder som kunde visa den tiden som var så knapp.

Därför rekommenderar jag ALLA att ta vara på tiden, boka en fotografering innan barnen är 14 dagar och bevara det minnet, det är allt för skört och kort för att man alltid skall minnas det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se