Bröllopsplanering på 60 dagar..

 
 
Om 60 dagar vaknar jag upp och hoppas jag är fru Sipilä. Just nu sitter jag och går igenommina egna bröllopsporträtt jag tog på ett ljuvlig brudpar i Flen i lördags och inser att jag nu måste sätta fart och få ordning på alla detaljer av mitt eget bröllop. Har ej fått några adresser av sambon ännu så vi får se om jag kan dra dom ur honom de närmsta dagarna så jag kan skicka ut INBJUDNINGAR som är alldeles försent men vad gör man när man får planera själv ;)
 
Så från och med nu kommer bloggen handla om hur man planerar ett bröllop på 60 dagar något jag gett mig tusan på att klara av! Något som är underbart när man får äran att fotografera och även i detta fall sminka bruden är att man finner mycket inspiration till sitt eget bröllop, det värsta måste nog vara att jag alltid lyckas fotografera de bilder och ideer jag själv vill ha till min bröllopsfotografering och när jag gjort en bild på ett bröllop till ett annat par så vil jag ju åter igen försöka skaffa något unikt till mig själv. En ond cirkel det där.
 
Tills jag börjat visa hur långt jag kommit med mina ideer och planer så bjuder jag på en bild ifrån lördagens ljuvliga brudpar där jag även står som make up artist.
 
       
 
Ps, jag vet att det står fel på bilden men det bjuder jag på idag då jag bloggar på min iPad och ej kan ändra det. ds...

Kommentarer
Camilla säger:

Tack så mycket för allt i lördags och för att du lyckades lugna oss en aning! :) Lycka till med din egen planering, vi ses i nästa vecka och vi ser verkligen fram emot att se alla bilder.

2013-07-15 | 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se