Bröllopsretuschering - Bildvisning imorgon

Sitter med en uppsjö av bröllopsbilder som jag går igenom tills imorgon när jag ska visa bilderna för brudparet. Samtidigt som jag kikar på bilder från 2 andra bröllop och funderar hur jag skall lägga upp våran bröllopsfotografering.

Att agera fotograf på sitt eget bröllop är inte en lätt uppgift och något jag måste planera noggrant. Stackars blivande make som får stå ut med det men om man vill spara 15.000 på bröllopsfotograf så får det bli så(något som jag annars skulle lägga ut)

Plus att jag kan och vill, jag har så speciella saker som händer och ser ut på ett visst sätt på mitt bröllop så jag vill nog ha den portfolion för mig själv.

Tills dess bjuder jag på en duobild där ena bilden är inspirerad av de gamla 40-tals bilderna på stela bröllopspar med inslag av vad brudparet har för intressen och den andra är till för att lätta upp stämningen och temat lite. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se