Bokad för Boudoir

Boudoirfotogradering i all ära i naturligt ljus och vackra kurvor. Det är vad jag kallar kvinnligt och otroligt vackert. Annars är jag svag för en höggravid kvinnas vackra former.

Att få föreviga en kvinna inför sin stora dag när hon ska dela sitt liv med sin älskade och bara vara hans till livet skiljer dom åt, att få vara med att få skapa detta minne av hennes naturliga jag med naturligt ljus helt utan blixtar är något av det roligaste jag vet och jag hoppas verkligen jag får göra om detta fler gånger i år.


Kommentarer
˟ Photospiration säger:

Svar: Visst är det? :)

2013-06-04 | 22:06:02
Bloggadress: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se