Dagens instagram..

Dagens, dagens alla har vi våra dagens.. Dagens mat dagens egoism dagens outfit och allt annat som alla vill visa upp. Själv försöker jag spara ber bilder på make up jag tycker om och idag när jag invigde make up stationen i studion fick jag äntligen till en vettig bild som visar färgerna och skuggningen jag lagt så nu är jag nöjd och körde en instagram på det innan jag började jobba på Make Up Store idag.

Fantasyblush i ögongloben med en liten förstärkning av rising sun, morning breze över hela ögonlocket samt suddning med muffin som även fungerade som highlighter och en liten uppljusning längst in i ögonvrån. Kajalen vanilla på undre ögonlocket. Eyeliner på det, me like! Allt från Make Up Store.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se