På fotouppdrag i Norge - Dancing

Då var vi på uppdrag i Norge. Jag har börjat med mna IR-fotograferingar med dansare så detta är något nytt och spännande och vi skall se vad det blir av det är jag kommer hem och går igenom filmen, har idag fått hjälp av Barbara som tagit några BTS bilder här i Norge när jag jobbat vilket jag tackar för. Första bilden är när vi fotograferar Ir, en bild som behöver en hel del arbete innan jag kan visa det färdiga resultatet om ni inte vill se helt röda bilder ;)
 
Det blir bara en liten sneak peek ifrån dagen med några BTS där jag fotograferar både IR och mina ballerinabilder som här i Norge har fått ett helt nytt namn för denna typnav fotografering. vi fick gå en bra bit för att komma ner i forsen och stenstranden vi förevigade ballerinan på idag. Sen är det som sagt bara ett ytterst litet smakprov på det jag fotograferat, ni får hålla er tills jag visar resten.
 
 
    
    
   
 
 
 
 

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping säger:

Du är cool. Och bra.

2013-06-19 | 06:43:47
Bloggadress: http://www.mwfotografi.se/blogg
Jeanette säger:

Snyggt

2013-06-19 | 09:50:05
Bloggadress: http://snackalagom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se