Parfotografering med barnen..

Idag började vi dagen med en konsultation och avslutade den i stadsparken där jag fick äran att åter igen porträttera ett brudpar jag fotograferade för några år sedan. Åsa och Marika som fick detta i födelsedagspresent så meningen var att det skulle vara en överasskning men tror att det var någon som försa sig om den biten igår ;)
 
Det blev en familjefotografering med parets söner som hade fullt sjå med varandra och kanske inte alltid ville fastna på bild men skam den som ger sig jag såg nog en hel hög med leenden när det väl begavsig till att få härja runt i lekparken och med ett leende på läpparna går jag nu igenom alla de underbara utomhus bilderna jag fick denna kväll. Här är ett axplock ifrån dagen och jag hoppas på fler såhär givande och glada familjefotograferingar under sommaren :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se