Retuscherar ifrån studioinvigningen..

Produktiv morgon, innan barnen vakna hann jag uppdatera mina barns förskolas hemsida som jag har ansvar för. Hann även få till en del bilder ifrån invigningen som jag ska dela med mig av ikväll tänkte jag ni får en sneak peek här nedan dock ;)

Idag är första dagen jag lämnar båda barnen på dagis för att åka ner till min studio och arbeta, känns underligt men ska bli kul. Till en början så ska jag montera bilder och dona lite sen är det jobb på make up store mellan 13-16. Roligt med omväxlande arbete ibland.


Kommentarer
Jenny säger:

sv; ja, man borde ha med sig kameran exakt överallt. för det mesta ser man en massa fint just när man inte har med sig kameran.. men tack så mkt! :)

2013-06-03 | 18:46:06
Bloggadress: http://jennyfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se