Boudoir - Morning secrets

Då inviger vi posten med mina små temafotograferingar. Boudoir börjar sakta men säkert efterfrågas här i Eskilstuna vilket jag tycker är helt underbart då jag öskar att fotografera till morgongåvan. Det finns så många vinklar. Du kan fotografera fine art, romantiskt, vintage eller bygga upp fotograferingen helt efter dina önskemål och ideer så åt kreativiteten flöda, ingenting är omöjligt.

Idag tänkte jag visa och dela med mig av min lite mera romantiska sida där jag fotograferar i naturligt ljus, ljusa färger i kläderna, tända ljus, speglar, bokeh, reflektioner och såklart en blivande brud. Att kika in kameran är verkligen inget måste utan lyfter mer en sådan fotografering kan jag tycka då det hemlighetsfulla kan smyga sig på. Tanken är ju ändå att dessa bilder skall visas för din älskade och ges bort som morgongåva på morgonen av det stundande bröllopet.

Visar även lite bilder ifrån min BOX som man får om man bokar just denna typ av fotografering hos mig, för mer info och bilder kan ni kika in på hemsidan: www.kristin-photography.se

Som uppdateras i detta nu då även den ska matcha bloggen och fyllas på med många nya bilder för i år.

 

    
 
    
 
    
    
    

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping säger:

Fina, sista bilden är galet vacker!

Svar: Tack gumman ;) nyfiken å elb bilderna nu du ;)
kristinphotography.blogg.se

2013-03-05 | 12:24:59
Bloggadress: http://www.mwfotografi.se/blogg
Matilda Wik - fotograf i Norrköping säger:

Sv: Ja jag ser dina svar, men måste gå in här och kolla :P

Jag jobbar på med dem så fort jag kan men har kommit lite andra jobb emellan :)

Svar: Aha har aldrig sett innan ;) Nu är du länkad till bloggen här, bara så du vet..
kristinphotography.blogg.se

2013-03-05 | 21:39:22
Bloggadress: http://www.mwfotografi.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se