Kasta inte bäver..

...i trähus..

Fick mig ett gott skratt denna morgon, sitter och dricker mitt morgonkaffe. Enda stunden jag iallafall försöker få en lugn stund här hemma och passar på att blogga lite. Fann en gammal bok jag skriver i här om dagen där jag skrivit ner lite tankar, citat ifrån barn och andra och där fann jag den. Min bäver diskussion. Haha, morgonhumor.

Inte fotorelaterat men jag fick mig ett leende på läpparna och så ska man börja dagen så innan jag lägger ut mina bilder från Bröllopsmässan så ska jag starta en ny kategori, där jag skriver mina tankar och ideer och planeringar!

Fotosessioner som är på gång, fotoprojekt som skall startas och tankar helt enkelt. Detta kommer bli en lite mer personlig kategori och inte mycket jag delar av mig privat men några tokigheter ska vi nog komma fram till.

Kommentarer
Fotograf Shora - fotograf i Linköping säger:

Kanon att du länkade till den nya bloggen, nu kan jag följa dig ännu enklare! :)

2013-03-07 | 20:10:06
Bloggadress: http://fourperfectpaws.blogg.se
Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

Åhh vad kul. följer såklart denna nu med.
Vackert foto! Alla dina foton är så fina!
Kraam

2013-03-07 | 20:27:26
Bloggadress: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se