När fotografen är modellen.

Jag åkte ner redan i lördags till Trelleborg för att träffa min älskade kollega på Studio Blå i Trelleborg, Peter Löfqvist. Alldeles för mycket snack gjorde att jag kände att jag skulle ha velat åkt mycket tidigare då det kändes som att man inte riktigt hann med allt som vi ville prata om. Skippade till och med bastun, då är det illa ;)
 
Nog om det, jag frågade om han kunde ta en ny profilbild till min hemsida jag sitter och gör om, självklart svarade han och sen var vi igång. Nu brukar ju jag ha vanan att posera framför kameran men med Peter gick det inte att vara seriös och jag bävar för att se mina skrattattacker på bild sen. Men några guldkorn fick vi till och jag kommer ha en riktigt cool profilbild sen, det vill jag lova. Ni ska få se en sneakpeek redan nu då lilla Peter inte kunde hålla sig ifrån att pilla på några bilder.
 
 
           

Kommentarer
Wysteriia säger:

Snygga pics! :D

Svar: Hej gumman vad roligt att du tycker om dom, haha :)
kristinphotography.blogg.se

2013-03-11 | 18:51:48
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se