Ny fotoblogg - Bröllopsmässa igår


 
Då inviger vi bloggen med ett kort litet inlägg om bröllopsmässan igår här i Eskilsuna där jag stod i en monter och visade bilder och pratade med otroligt mycket trevliga människor. Det var fullt sjå hela dagen så när alla väl hade gått kände man sig som en säck potatis när man ej suttit på hela dagen. Men vilken dag sen och vilka bilder jag fått till. Tyvärr kan jag tydligen inte visa dom som jag planerat då de ej verkar vilja bli överförda till datorn så jag får helt enkelt bjuda på en ny blogg med en ny design och en  nytt nam helt enkelt.
 
Vad tycks?
 
Jag ska iallafall passa på att promota det nystartade cupcakes företaget som jag fick ett litet smakprov av igår. Min dotter har nu beställt cupcakes på sin födelsedag och det ska vi allt kunna ordna. det är ju inte så långt till Strängnäs och de är allt värda resan. dessa små smakbitar kan ni finna på: mumsa.nu
 
Perfekt till bröllopet, dopkalaset eller andra små festligheter.
 
Rekommenderas starkt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping säger:

Vad fint det blev med den nya, heja dig! :)

Svar: Roligt att det gillas nu hoppas jag bara jag får många besökare också :)
kristinphotography.blogg.se

2013-03-05 | 11:08:54
Bloggadress: http://www.mwfotografi.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se