Roadtrip och fotoäventyr

 
Nu har jag oackat väskan, kameran och lite andra små leksaker. Till en början bör det av ner till Trelleborg till en kollega, Studio Blå. Sen imorgon startar en workshop jag har anmält mig till. Åker ifrån man och barn så vi får väl se hur  det går. Första gången jag är helt utan minstingen så känns lite nervöst men det ska nog gå bra.
 
Det lär nog bli en hel del fotografering på vägen när jag får åka iväg på egen hand. Sen ska jag självklart sätta mig och skriva lite om mitt lilla äventyr.
 
Fick förresten ett roligt mail denna morgon ifrån Maria som har bloggen vintagehonnemoon.se där hon skriver att jag kommer bli omnämnd i hennes blogg på torsdag. Hon var i min montern och kikade på mina boudoir bilder jag hade lagt ut i min lilla box vilket hon verkade tycka om så det ska bli roligt att läsa om.
 
Tills dess bjuder jag på bilder frn min senaste bilder från min Norgeresa.
 
 
 

Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

Åhh vad roligt med att bli omnämnd, åka iväg osv. Hoppas det gick bra idag. Förstår att det är tfft att lämna fam men du kommer ju tillbaka och med lite ny erfarenhet också. Kram
ps. Vackra foton!

2013-03-10 | 21:42:47
Bloggadress: http://wiilow.blogg.se
ThereseLo säger:

vilken fin bild längst ner. svensk sommar<3

2013-03-14 | 17:44:21
Bloggadress: http://thereselo.blogg.se
Marie säger:

Ohh vilken härlig stuga =D

2013-03-15 | 15:26:10
Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se