Vintage boudoirfotografering & konstfoto på schemat idag.

Sitter här kl 6 på morgonen och blir påmind om hur det är att vara mamma till två små jnderbara men ac så pugga vilddjur. Tösen har en hel konser för mig här och sonen han beundrar sin syster i vanlig ordning. Tror nog det är hans stora idol. 
 
Efter lämning idag bär det av till Bruket i Hälleforsnäs för genomgång av alla dess lokaler inför mitt kommande storprojekt med Pierre Pocs. Måla med ljus, i påsk har vi anlitat en av mina nära vänner en av mina ballerinor för att föreviga vår lilla bild. Utöver det så kommer det dyka upp en he del med bilder ifrån Bruket det närmsta året då jag jobbar på en ny utställning. Vet at fler och fler börjat sett mina ballerinor och jag kommer ibte sluta med at föreviga dom det lovar jag.
 
Efter det så väntar jag en leverans av underbara cupcakes som jag ska ha till dagens fotografering jag öven skall hinna med. Modellen har blivit skickad till Make Up Store idag och sedan vdare till Nina Prenker för att bli i ordingjord till dagens tema. Boudoirfotografering med cupcakes, vibtage tema och en liten bit av pinupp är vad som skall förevigas. Ska blk så roligt att se resultatet sedan, längtar redan.
 
men först KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se