Workshop - Inspirationsdagarna

Då har jag varit iväg långt neråt i landet för att gå en kurs som heter inspirationsdagarna hos Mats Landerberg. En helt underbar kurs som har get mig ett helt nytt perspektiv på saker och ting, särskilt vad det gäller hur jag vill jobba som fotograf, vad jag vill uppnå och hur jag skall ändra mitt arbetssätt och mitt workflow.

Låt oss säga att det kommer att hända mycket i företaget i år. Inte nog med att jag ska ändra dessa delar så har jag även startat ett nytt projekt som skall bli väldigt spännande att arbeta med tillsammans med Pierre Pocs här i staden, en annan otroligt duktig fotograf som bara sprudlar av energi. Det ska verkligen bli otroligt spännande att få göra något nytt. Jag har även andra planer på att ta dessa ideer som vi ska jobba med in i mina nyföddfotograferingar.

Som sagt ett spännande år, kommer göra ett lite mer konkret blogginlägg senare idag då detta mest är mina tankar och funderingar jag delar med mig av. Idag är det torsdag och då ska jag få äran att vara med på vintagehoneymoon's blogg som besökte mig på bröllopsmässan. Spännande!

Kommentarer
Fotograf Shora - fotograf i Linköping säger:

Åh, vad spännande det låter med ett nytt projekt! Även jag har ett projekt på gång, men det är främst vovvar som står i fokus. :) Ser fram emot att se ditt resultat av projektet!

2013-03-14 | 16:59:43
Bloggadress: http://fourperfectpaws.blogg.se
Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

Super spännande det låter. Ska bli kul att följa med. Kram

2013-03-15 | 00:39:28
Bloggadress: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se