Bloggen är död..

Det kan man iallafall tro på min enorma frånvaro. Jag har haft fullt upp med att renovera min studio den här månaden så jag har faktiskt inte haft tid alls att blogga. På lördag är det dock invigning i studion och dags för mig att börja jobba heltid som fotograf.

Hunnit byta namn har jag också gjort på företaget som heter precis som bloggen nu: Kristin - Photography.

Det är de sista dagarna med renovering nu och idag skall de göra klart min trapp så jag får en fin ingång ska bli spännande att se hur det ser ut när jag kommer ner ikväll för att åter igen måla. Lister och mitt nya bord ska målas, inhandla det sista på IKEA på torsdag och sedan är det bildmontering och uppsättning av alla bilder som gäller. Det ska bli så spännande det här, ett tills äventyr med en egen studio.. Jag längtar..

Ni får ett instagram foto på min lilla kaffehörna sålänge.


Kommentarer
mamma säger:

ser så fint ut. och det blir nog jætte bra. lykka till kæra dotter:)

2013-05-28 | 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se