Namnbyte på G

Nu sitter jag och laddar för dagens kurs, jag hinner inte alls med att blogga som jag har tänkt för jag har alldelels för många bollar i luften just nu. Idag är det kurs i katrineholm där jag skall få träffa alla mina gamla kollegor på Svenskt Skolfoto och ladda inför höstsäsongen. Ska bli riktigt spännande, jag har varit borta 1 år och har bara jobbat ett år innan det så det är otroligt skönt att få komma tillbaka till ett jobb jag vet jag uppskattas på och är saknad, ska bli spännande idag.

jag ska även ta med min nya lilla kärlek ut på kursen och fotografera en hel del. Köpte mig en Nikon D800 och den skall jag fota järnet med. Hade den förra veckan på mitt bröllop jag fotograferade den dagen och är förälskad i kameran, trots de stora filerna man får är den helt klart värd sina pengar man la ut för den.

Nej en kopp kaffe, ska dela med mig av lite jobb jag donat med i helgen på en otroligt söt tös, jag är så glad för mina kunder att jag alltid får sådana underbara sådana då jag inte kan sluta le när jag sitter och donar med deras bilder, ni är guld värda ska ni veta!

Icke att förglömma, när jag sedan kommer hem imorgon så hoppas jag att mitt namnbyte gått igenom till bolagsverket. Lundberg ska bort, jag ska ju trots allt gifta mig och nu när jag öppnar studion så var det en självklarhet att redan nu byta namn, den som lever får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se