#En bild om dagen 2014

Now its on! En fotografkollega till mig kom med ett riktigt roligt förslag, en bild om dagen 2014! Tänkte ge mig an den utmaningen dels för att kanske kunna få lite inspiration till vardafsfoto och dels för att inte bara fotografera när jag jobbar.

Har även en veckoutmaning jag tänkt på ett tag, är ju lite småkär i clownmakeup så min tanke är att en fotografering i veckan på det temat så får vi se om jag lyckas. Men nu först mitt bidrag till #enbildomdagen2014, leta upp mig på instagram på mouzieephoto och anta utmaningen du med!




Kommentarer
elin stridh säger:

ja gör å :D

2014-01-02 | 19:54:56
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Osannda säger:

Coolt - var det Tobias Fischer utmaning med olika teman varje dag? eller är det någon annan utmaning?
http://tobiasfischer.se/teman-2014/

Svar: Ja det var ju meningen att jag skulle köra Tobias utmaning men visste inte att han satte teman varje dag när jag gjorde en egen lista med 7 teman på saker jag behöver förbättra. Ska göra en bok av det till 2015 tänkte jag som sagt :)
kristinphotography.blogg.se

2014-01-04 | 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se