Bloggen får vila när telefonen går sönder..

Det har varit väldigt, VÄLDIGT tyst på denna blogg en tid nu men det betyder inte att det inte händer så mycket med mitt fotograferande. Tvärtom! Har haft fullt ös sen i maj och värre blir det. 

I helgen har jag inte bara ett utan två bröllop att föreviga. 

Att bloggen fått lyda beror helt enkelt på att telefonen gick sönder vilket jag bloggar på sen tog det 1,5 månad innan jag ens fick veta att den var klar men nu är den lagad och jag kan återgå till mitt bloggande och mina bilder. Vart ska jag börja är en bra fråga, har ju hunnit gjort en hel del sen senast men kan visa något som ligger nära i tiden.


Så jag visar bilder från provfotograferingen på brudparet jag har heldagsbröllop med på lördag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se