Me, myself and him!

Sitter och leker med hjärtat mitt. För 20 månader sedan fick lillen stå ut med 10 st nyföddfotograferingar. Utomhus, fineart som de jag nu visar, high key och med all min rekvisita jag då hade. Så tio helt skilda fotograferingar fick jag till med mitt lilla hjärta.

Just nu sitter jag och väntar på att få hem den nya rekvisitan för 2014. Det blir i en ny studio med naturligt ljus, en ny vinylbakgrund, några luvor, blöjskydd, trassel och pannband.

Längtar något till jag får inviga alla underbara små ting. Just nu har jag 3 väninnor som skall få vilken dag som helst så inom kort fylls bloggen med ännu mer ljuvliga små bebisar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se