Make Up photoshoot

I höstas hade Make Up Store här i staden levande skyltdockor i sina skyltfönster och med kläderna ifrån Make Up Stores stora visning i Stockholm där de visade upp Bon Bon looken. Jag kunde ju få inte låta bli att ordna en location fotografering i en verkstad mitt i staden.

Jag hade förberett med blixtar men de vägrade att samarbeta med mig, tur är väl då att jag i vanliga fall alltid fotograferar i naturligt ljus när jag är på plats och arbetar. Många fina porträtt och med kontrasten mellan miljön och modellerna så var det rent ut sagt ljuvligt att gå igenom bilderna sen, kan fortfarande hitta godbitar. Här är ett av favoritporträtten, tackar för make ipen som är gjord av Merit och håret som gjorde av Salong mitt i stan.


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

En bra favorit. Jag gillar det jätte mkt också!
och↓
Åh, vad jag önskar att få fota någon människa i en riktig studio. Jag skulle ha gjort det men blev aldrig av. Lovorden hölls inte från fotografen.
Måste fråga dig en sak: Om jag åker och hälsar på i dina kvarter och såklart besöker jag din studio, skulle jag kunna få testa på att fota dig i din studio i några få minuter?

Kram


2013-06-11 | 02:25:06
Bloggadress: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se