Home Deco DIY

När jag inte fotograferar så roar jag mig VÄLDIGT mycket med att dekorera och inreda vårt hem som var nyrenoverat när vi flyttade in men så mycket roligare med mer färg och mina egna ideer får ta plats. Köpte ett fönster i våras varför vet jag ej men ville ha det då och nu har jag köpt en gigantisk printer på 1 meter som printar fotopapper, canvas och fineart papper och den måste ju användas.

Så tog favoritbilderna på barnen ifrån somras då halva vardagsrummet är fullt med bilder på mig och den nyblivna maken och printas upp dem sen montera dom på kartong så de ej fallerar i den så kallade ramen jag fått till det är ju inte vara att printa och sätta in i fönstret och tro att det skall hålla det måste klistras upp på något för att hålla inte bara montera något bakom bilden då jag vill att det skall hålla en tid och här är då resultatet:





Kommentarer
Koffe säger:

Vilka fina fotoramar! Har själv tänkt att skicka iväg några av mina bilder på tryck för jag hittade ett par gamla vintage ramar på en secondhand här där jag bor och don skulle passa perfekt :)

2013-11-23 | 11:12:18
Bloggadress: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se