Nyföddfotografering min passion..

De absolut roligaste fotograferingar är ju ändå nyföddfoto även om de är de mest krävande. Jag får många frågor om hur man går till väga när man skall boka?! 
Hör av er när ni är gravida och berätta när ni har beräknad födelse så skriver jag in det datumet i kalendern och har en lucka öppen vid beräknad BF. Vi har sedan en konsultation på telefon där vi planerar in hur nyföddfotograferingen skall se ut. På så vis är jag förberedd med rekvisita och annat när dagen väl kommer.

Det räcker att man skickar ett sms när man fött barnet så återkommer jag med de tider jag har sen är det bara att köra.

Fler bilder finns på min Facebooksida: Kristin Lundberg - Photography 
Och hemsidan såklart: www.kristin-photography.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se