Nyföddforografering i mörkret..

Nu när vi går mot mörkare tider kan jag inte låta bli att le när jag får gosa med de allra minsta mirakel som finns. Sitter och går igenom rekvisita som skall inhandlas i år.
 
Det blir nya wraps, filtar, hårband och kanske en swadle i färgerna som verkar härja i mina bilder. Grå, lila och jordtoner har jag en förkärlek till så mer av den vadan kommer komma in i förrådet. Smakar det så kostar det.
 
Om inte det är nog har jag skrivit in mig på en workshop med Nyföddfotografering till våren så jag får finna lite ny inspiration och utvecklas ännu mer då detta är något jag verkligen vill pyssla ännu mer med. 
 
Kanske dags att annonsera lite mer om detta, en affisch på sjukhuset kan ju inte skada.
 
Detta är en liten en som jag fick äran att fotografera och mysa några timmar sen i veckan. Bara längtar till jag får visa resten av bilderna för familjen:
 
 

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping säger:

Du tar så himla fina nyföddbilder, heja dig!! You're gonna ace that workshop ;D

2014-11-05 | 08:48:21
Bloggadress: http://mwfotografi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se