Nyföddfotografering på dagordningen..

Idag ska jag åter igen få göra något jag älskar och det är att få föreviga de allra minsta. Tycker det är helt underbart att få vara med och skänka minnen när de är så små. Mellan 7-14 dagar är en ålder som är perfekt för just nyföddfoto då de är enklare att placera, inte så torra i hyn och har tappat naveln.

Idag ska jag arbete lite mer med sjalar är det tänkt och jag har legat hela morgonen och planerat hur jag vill göra. Nu hoppas jag bara att jag får en samarbetsvillig liten kille och kan få till de där magiska bilderna. 

Har gått igenom att nyföddrekvisita här hemma och upptäckt att jag köpt på mig en hel del genom åren så props finns det gott om.

Tills att jag har bilder från dagen bjuder jag på bilder från den senaste fotograferingen med en nyfödd liten pojke: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se