Åter till verkligheten - Clownfacesunday

Nu har jag äntligen gjort klart mina skolfotograferingar för i år och äntligen kan jag ägna mig åt mina egna projekt och fotograferingar. Så första helgen försvann till mitt nya projekt Clownfacesunday som jag roar mig med varje söndag. Alla tar idag selfies så otroligt allvarligt och jag har börjat med dessa för att skänka lite glädje och självironi till porträtt. Då jag alltid av någon anledning tyckt om clownmakeup så var det ett givet val att införa även om det är lite mer fashion inspirerat än en klassisk clown.

Varje söndag lägger jag ut en bild som även hamnar på instagram under hashtagen #CFS & #clownfacesunday för fler skall de bli med variation vi får se hur det går framöver.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se