Bröllopsporträtt on the run..

I helgen bar det av ner till Särö för porträtt SM. På vägen ner han jag köra skolform i Katrineholm på fredagen, gravidfotograferingen på lördag morgon i Åtvidaberg, sen vidare till Tranås för bröllop och SM i Särö på kvällen.

Vilken helg har fått prata med helt underbara föreläsare från Holland och Norge så nu har jag satt lite planer i verket för mitt fotograferande.

Idag har jag äntligen hunnit gå igenom en del av bröllopsporträtten jag tänkte dela med mig av, får skriva lite mer om dom vid ett senare tillfälle för NU i skrivande stund är det dags att sova, två fotograferingar, två bildvisningar och två leveranser idag, nu är jag död och imorgon är det skolfotografering.

Så nu Bröllop on the run:




Kommentarer
MATILDA säger:

fina bilder! :)

2014-09-12 | 11:54:29
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se