Två bröllop på en dag..

Förbereder för morgondagens underbara bröllop och det är hela två stycken. Det underbara med att fotografera bröllop är ju att även att dom flesta är någorlunda lika i saker och ting så skiljer de sig en hel del när det gäller fotograferingen något även jag försöker få till som fotograferar.

Imorgon är det första lite mer romantiskt och det andra har ett bohemiskt tema över sig så detta ser jag fram emot det blir en hel dag helt enkelt. Kommer även att ha med mig en kollega som hjälper mig under dagen.

Sen blev jag bokat för ett till bröllop mitt i nästa vecka för ungefär en timme sedan. Otroligt roligt! Tills dess så som vanligt bjuder jag på en ifrån senaste bröllopsfotograferingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se