Makeupstore slutar med sin tidning?!

Lite sur är jag allt när jag får veta att make up store inte skall fortsätta med sina tidningar. Jag älskar ju deras tidningar som jag som så många andra make up artister samlar på för inspiration. Blir lite ledsen i ögat över detta..

Förra vintern så hade make up store här i Eskilstuna levande skyltdockor med klänningar och makeup från deras underbara Bonbon look och jag var då inte sen med att fotografera modellerna. Det blev helt magiska bilder och jag kan fortfarande ta fram bilder och retuschera om jag vill.

Ordnade så jag fick tillgång till ett garage och fick sådan otrolig kontrast i bilderna. Så denna typ av bilder och underbara kreationer kommer jag verkligen att sakna:





Kommentarer
E.w - photography säger:

Jotack allt är super bra med mig. Trött som bara den dock. Fasar inför morgondagens arbetsdag börjar 07.00 & slutar 23.00! Hur är de själv?

2013-12-10 | 23:06:51
Bloggadress: http://eweman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se