Boudoir Workshop

I söndags höll jag i en boudoir workshop där jag hade planerat 3 olika fotograferingar med en modell. Jag planerade allt ifrån poser till makeup då jag även sminkade modellen.

Vi började i studion med en octabox som ljuskälla. Mest för att alla inte har många blixtar då är det enklare att lära sig arbeta med en. Det blev en lite hårdare stil då vi fotograferade emot en knallrosa bakgrund.

Sen blev det lunch på Cafe Lill Tuppen som har de största räkmackorna i stan, ligger i Radenascherkedjorna ett bra tips. Vi fotograferade sedan nästa uppsättning i naturligt ljus från ett fönster och där hade jag planerat in några annorlunda poser men de bilderna visar jag senare.

Sista uppsättningen var en utomhus session och där får man tänka till lite så man ej stör sin omgivning. Så här bjuder jag på några av mina bilder ifrån min första egna workshop jag hållt i med Boudoir/Morgongåva som inriktning.

Så finns det några som går i giftastankar och vill ge bort detta som morgongåva till sin blivande så vet ni vart jag finns :)


Kommentarer
Pierre säger:

Fina bilder!

2013-07-30 | 12:56:25
Bloggadress: http://www.pox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se