Workshop med sneak peek..

I fredags hade jag en workshop där vi arbetade med naturligt ljus. Vi började dock i studion med en lättare ljussättning med en snootcon samt modell.

Sedan bar det av för lite lunch på Cafe Lill Tuppen i Radermarschersmedjorna där vi även fortsatte workshopen i det naturliga ljus vi hade tillgång till, där kom även denna bild till.

Dagen avslutades med ett gäng fotografer som gömde sig i buskarna för att fotografera modell genom material framför kameran, något som såg riktigt roligt ut. En helt underbar dag som dock avslutades med att jag blev av med min iPad när jag packade in bilen men men inte mycket att göra åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se