Barnfotografering med clowntema

Det är ju inte bara ballerinor jag fotograferar här ute i de norska bergen utan även små underbara ballerinaclowner som gömmer sig ute i skogarna. Med flygande ballonger, ett evigt fnittrande och en liten röd näsa smyger de runt och gör små piruetter medans jag försöker få tag i kameran för att få unik bild av detta lilla mirakel som bara händer en gång om året. Se jag lyckades, direkt ur kameran så det ska bli spännande att även se denna film och gå igenom för att se vad mer jag fångat tör magiskt på bild.
 
   
 

Kommentarer
Jela - Nybliven tvåbarnsmamma säger:

Gud så söt bild! Vad duktig du är på att fota! ;-)

2013-07-04 | 14:29:07
Bloggadress: http://jeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se