Har ej kunnat blogga..

..på flera dagar.  Min app på Ipaden har loggat ut mig så fort jag ska försöka skriva något men nu så verkar det som om det ska fungera. Har fått installera om lite och passade på att ladda upp nya bilder så i nästa vecka kommer det dyka upp en hel del nytt material :)
 
På tisdag ska jag fotografera en till morgongpva med vibtage tema och cupcakes, det ska bli spännande kch guvande om något. Sen bär det av till Bruket i Hälleforsnäs där jag kommer starta ett gigantisk fotoprojekt som kommer fortskrida ett pr framöver med diverse teman. Till en början så skall jag och Pierre Pics roa oss med at skapa något ihop. En otroligt duktig fotograf jag funnit hör i min hemstad so verkar ha samma nyfikna anda som jag vad det gäller at experimentera med bilder så det ska bli spännande, JK Photography ;)
 
Nu söger hag godnatt för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se