Inspirationsdagarna i Ängelholm och hemlängtan.

Hur mysigt det är är att få träffa alla underbara fotografer och få så mycket inspiration som jag bara kan roffa åt mig här i Ängelholm så skär det i hjärtat nör man får prata med sin dotter i telefon som bara vill att man ska komma hem och min son, vad jag saknar honom. Stackars sambo som inte blir ämnämd här ;)
 
Men jag är hör i utbildningssyfte och redan igår började hjörnantiviteten rulla så jag kommer att sprudla av energi när jag kommer hem bara jag får vakna till först. Kursen äger rum på Mats Landerbergs gård här utanför Ängelholm och än så länge känns den givande, får göra en hel utvärdering sen. Ska bli spännande att se om man förändrar sitt företagstänk och säljarinriktning sen när man kommer hem.
 
Funderar starkt på att fotografera ikväll när vi kommer hem, jag biålr på ett vandrarhem som är ett stenkast ifrån vatnnet. Får knstagramma sen. Om någon är nyfiken på mina instagram så finns jag där under namnet mouzieephoto... Nu ska jag ducha sen sluka en frukost. Tills dess bjuder jag på en ännu mer saknad moder som bor i Norge och på denna. Ilden sitter hon med sitt barnbarn på sjukhuset för första gången och hälsar på:
 
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se