Det badas i studion ibland..

Denna lilla tös har jag följt sen hon låg i mammas mage och det är alltid lika roligt när nya tider bokas upp och vi pratar ihop oss om hur fotograferingen ska gå till. Denna gång badade vi i studion, är riktigt glad över mina välinvesterade vinylbakgrunder jag har.

Nästa gång är hon 1 år och då bär det av ut med en Smash The Cake fotografering och på den plats hon förevigades som nyfödd och även när hon låg i mammas mage. Ser SÅ fram emot det men tills dess ska jag njuta av alla dessa bilder jag ska retuschera:




Kommentarer
Linda Jungarå säger:

Fina bilder :D

2014-04-24 | 13:43:22
Bloggadress: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se