Varierande fotograferingar..

Om man kikar tillbaka på den senaste tidens fotograferingar så har det varit en otrolig blandning på det jag arbetar med vilket skänker mig otrolig glädje och lycka över det jag jobbar med. Inte alltid man får jobba med det man älskar här i livet.

Det har fotograferats möhippa i studion, gravid och Nyföddfotograferingar så i denna vecka har det bara varit retuschering och montering som gäller för mig. Jag har dessutom tagit tag i att gå igenom mina bilder och säkerhetskopierat. 30 000 bilder var inte att leka med helt otroligt att man fotograferar så mycket.

Bjuder på några otroligt glada fröknar från möhippan för nu ska jag klä mina monster och sen jobba järnet idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se