Ibland har jag turen att fånga min dotter..

Och allt som oftast får jag bara fem minuter och inland knappt det med henne framför kameran. Men häromdagen blev det hela 10 bilder med tösen och 3 blev helt underbara med en skrattandes tös. 

Jag har sedan länge tänkt att göra en gigantisk fotovägg med familjen och bara svartvita bilder så då måste jag få till mina vardagsporträtt på mina små.

Har dessutom funnit en underbar plats för min och makens bröllopsporträtt för 2014. Jo jag har tänkt att ta nya porträtt på oss varje år så bröllopskläderna får användas, varför? Jo för att jag kan ☺

Tills dess kommer några små på min minisession med tösen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se