If ballerinas were human - 2014

Årets temafotograferingar eller konstfotograferingar kanske jag skall döpa till heter som rubriken och det finns en hel del större planer med detta. igår var det meningen att vi skulle fotografera efter dessa teman där varje bild får en speciell mening. Påväg ut till Sundbyholm med stol och rekvisita fick vi vända om, då de hade ett möte med Harley Davidsson och nog att det kanske skulle vara roligt med en ballerina på en HD, så var inte det bilden jag sökte så vi åkte vidare.
 
Detta är andra gången vi får ställa in just de bilderna vi skall ta där. Så det blev en liten sidotur och jag blev helt tom i huvudet då jag inte riktigt visste vad vi skulle göra så jag tog en sidoväg och parkerade  och det var som om det var menat att vi skulle missa Sundbyholm även denna dag för den platsen vi fann var helt magisk både med ljus och atmosfär så här kommer lite av de underbara bilderna vi skapade igår:
 
 

Kommentarer
Jenny säger:

Härliga bilder!

2014-08-01 | 13:25:37
Bloggadress: http://metrobloggen.se/fattigastudenten/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se