Provfotografering innan bröllop..

I år blir det många provfotograferingar, dels för att det blivande brudparet ska få en försmak på hur jag jobbar och dela för att de ska vara lite förberedda när den stora dagen kommer då nervositeten redan spelar in så gör detta det lite enklare då de redan stått framför min kamera.

Igår hade jag två provfotograferingar, detta var den första vilket var väldigt roligt då jag fotograferade brudens syster förra året. Detta par har en tendens att hoppa på sina bilder så det var vi tvungna att föreviga även här och fler hoppbilder av annan kaliber blir det nog även den stora dagen.




Kommentarer
Elisabeth Nilsson säger:

Kollat din hemsida och måste säga att du tar underbara bilder!

2014-08-17 | 23:11:04
Bloggadress: http://www.lisabettansillustrationer.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se