Trash MY Dress!

Nytt tema för 2014 eller snarare fotoprojekt är just Trash MY Dress, Trash The Dress är den vanliga benämningen när man efter bröllopet förevigar just bröllopsklänningen med lite udda inslag. Vissa hoppar i havet, andra lägger sig i vattenbrynet vid en strand och vissa sätter till och med eld på sina klänningar.
 
Så jag tänkte göra något annorlunda, det är fortfarande Trash The Dress men med min riktiga bröllopsklänning i olika miljöer och olika teman fast på andra modeller. Minst 12 skall jag hinna med i år har jag tänkt och här sitter jag precis med min första som jag hade ute i snön igår, love it! En av dansarna jag fotograferar ställde upp som modell och jag står för makeup och själva fotograferingen. Den första retuscheras direkt i datorn och den andra är helt klar. Håll till godo!:
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se