Bröllopsfotografering 2 dagar på raken..

Godmorgon, igår hade jag en otroligt rolig och givande dag. Började med att gå upp och packade väskan för att få åka och ordna bröllopsmakeupen på gårdagens blivande brud.

Väl efter det blev det till att hämta maken min som skulle med till vigseln. Vi kom på båda två efter bröllopet att detta är första gången vi är iväg utan våra barn och bara kan i lugn och ro sitta och fika, riktigt mysigt!

Väl på plats så var jag ju bokad för bröllopsporträtten efter vigseln med ett trött och hungrigt brudpar. Det är då man tar fram sitt hemliga vapen för att föreviga kärleken. Min assistent för dagen, min älskade make gör det han gör bäst, roar folk så de faller ut i skratt och gör så att jag nästan inte kan hålla mig när jag ska fotografera. Men vad gör det när man får dessa underbara bilder jag fick igår.

Nu ska jag upp och packa för dagens bröllop. En heldag så jag hoppas på vackert väder. Tills dess bjuder jag på bilder från igår och gör en kopp kaffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se