När bilderna betyder mer...

Inland skapar man mer än bara det man är på plats att göra i sitt jobb som fotograf. För en tid sedan fotograferade jag en gravidkvinna och hennes häst som ni sett i mina tidigare inlägg. Något ni inte såg då var att hennes vapendragare sedan många år var med. Hennes älskade schäfer. Han var mest i vägen och busade och hade sig så jag knäppte några bilder på honom med när han ändå var i farten.

I förra veckan lämnade han sin matte som då sörjer sin älskade familjemedlem. Då är det otroligt roligt att kunna visa och dela med sig av något så enkelt som ett porträtt som minne för det är ju det jag gör jag skapar minnen. Så imorgon väntar jag hem en 30x40 cm tavla av detta minne och jag hoppas att matte kan glädja sig länge åt den.




Kommentarer
LYFTMER säger:

Åh va tråkigt.. men va fint av dig och ge det till dem som minne och det är en ju otroligt vacker bild som du tog! :D

2014-03-26 | 04:19:21
Bloggadress: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se