Selfies?!

Nu var det riktigt länge sedan jag gjorde i ordning mig för några selfies. Brukar ju inte riktigt tycka det är roligt när man gör det varje dag utan brukar ju köra en fotografering med något roligt sminktema. Sist var det en clowntema, något svag för det. Kanske dags att göra en ny och med lite mer färg eller vad säger ni? 

Något roligt skall jag komma på att göra idag mellan mina retuscheringsjobb och allt med hemsidan. Dagen börjar ned en tripp till sjukhuset där jag ska sätta upp affischer sen ska jag luncha idag med en vän från P4 något jag ser riktigt fram emot, brukar få en hel del inspiration när jag samtalar med honom. Se vad personligt det blev idag då, nej åter till min senaste selfie och lite till, vi kör clowntemat 😘





Kommentarer
elin stridh säger:

Då tycker jag att du ska klicka hem dom (:

2014-03-04 | 10:36:58
Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se