Bröllopsporträtt i hemlighet..

I lördags sminkade jag en blivande brud som gifte sig väldigt mycket i hemlighet. Så när jag sedan tog deras bröllopsporträtt innan regnet föll så blev det väldigt många gratulationer på min företagssida på Facebook: Kristin Lundberg - Photography 

Men otroligt roligt att få vara med och föreviga saker i hemlighet, det gjorde jag även förra året och tog ett porträtt på brudparet med sina söner i förgrunden som höll i två skyltar där det stod, "Finally husband and wife". Den bilden gjordes fort i ordning så brudparet kunde skicka ut den till sina nära och kära via ett sms och visa släkt och vänner att de gift sig. Ibland har jag mina ljusa stunder 😘




Kommentarer
LYFTMER säger:

Vilken otrolig fin bild! :D

2014-05-14 | 00:31:09
Bloggadress: http://www.lyftmer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se