Provfotografering i regnet..

Igår hade jag en konsultation med ett underbart brudpar och meningen var att vi efter konsultationen skulle ha en provfotografering när himlen öppnade sig och regnet öste ner. 

Tänk vilken skön inställning man har när man tycker att ptjaa det är bara lite vatten, vi kör! Goa glada och blöta blev dom men glädjen sprutar, det är så en fotografering skall vara. Oavsett vad som ska glädjen lysa igenom, det tycker vi om. Längtar till den stora dagen när jag får föreviga dessa två:




Kommentarer
Emma säger:

Hej! :)
Fin blogg!

Jag har en liten mini tävling i min blogg,
Kika gärna in! :)

2014-05-01 | 08:33:48
Bloggadress: http://emmiisliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se