Underbara gravidmage..

Klockan är åtta i skrivande stund och jag har precis satt mig för min första kopp kaffe i soffan. Eftersom jag verkar vara den enda som inte kan sova i huset så passar jag på att göra något jag tycker är otroligt roligt, att retuschera.

Igår hade jag en riktigt rolig sista minuten fotografering i studion. Blev kontaktad bara för någon dag sedan om jag hade tid för en Gravidfotografering och att den blivande modern redan var i vecka 36, det är i precis den veckan jag inte brukar vilja fotografera i då magen sjunker när barnet fixeras.

Så på min lediga dag bokade jag in en fotografering med kort varsel och pga detta så hanns det inte med någon riktig planering kring bilderna utan jag fick göra lite som jag ville. 

Vintage hade jag iallafall förstått att de gillade så jag planerade utifrån det. Dock så hade jag haft migrän i två dagar så huvudet var ju inte på topp när jag väl skulle fotografera men vad gör det när man har en såhär vacker blivande mor framför kameran. Många parbilder blev det också men de skall först paret se på sin bildvisning innan jag delar med mig av dom ☺

Detta mjuka skimrande i bild skapades faktiskt direkt i kameran så inte mycket som då behövs göras för att göra bilden ännu vackrare än vad den redan är..




Kommentarer
Jarina säger:

Svar: Ja det brukar ju vara så, att man glömmer bort att fota :) Det borde i alla fall jag förbättra känner jag!

2014-11-18 | 16:34:01
Bloggadress: http://jarinafoto.blogg.se/
MATILDA säger:

fina bilder :)!

2014-11-19 | 09:52:04
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se