Den enda rättvisan i världen är tiden..

..alla har vi 24 h om dygnet. Sådant ligger jag och tänker på när jag är sömnlös om nätterna då jag kommer på allt jag ska göra och allt jag inte hinner. Jag MÅSTE göra klart min dotters rum, bygga kontor till företaget, hinna retuschera mina jobb, planera in mina bokningar vilket är svårare än man tror särskilt när man redan jobbar alla vardagar och kör bröllop på helgerna.

Denna helg hann jag med två bröllop och en nyföddfotografering. Tiden räcker inte till just nu, det märktes igår när min son vrålade att mamma minsann kunde jobba sen! Det känns sådär att inte räcka till, att inte hinna med, att ha ett hem i kaos bara för att hinna med sitt egna jobb. Jag hoppas jag i år får ta lite semester efter jag fotat klart mina skolor men jag har inte den blekaste hur det kommer se ut i vinter innan jul då det är mitt första år jag faktiskt kommer att jobba ordentligt, vi får helt enkelt se om fler jobb trillar in.

Tills dess bjuder jag på gårdagens nyföddfoto som gör att allt detta glöms bort då jag gör något jag verkligen älskar och hoppas verkligen att folk ser att jag lägger min själ i mitt jobb.

Det blir till att satsa ännu mer på nyföddfoto för vem kan inte älska det här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar
Toppblogg.se